Subject: Varjupaiga- ja rändereformi (CEAS) eelnõu
From: "Karl-Erik Ansmann - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 19:40:03 +0300

Tere!

Palun edastada see e-kiri:

Tartu Halduskohtule

Tallinna Halduskohtule

Harju Maakohtule

Tartu Maakohtule

Viru Maakohtule

Pärnu Maakohtule

Tallinna Ringkonnakohtule

Tartu Ringkonnakohtule

Siseministeerium sai „valmis“ varjupaiga- ja rändereformi EN ja SK, alates
tänasest  EISis üleval.

Kooskõlastamise tähtaeg: 01.09.2025 23:59

Link eelnõu toimiku vaatele:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8fe06c71-91d1-44d0-b4a2-85d
d9a14669a

Link kooskõlastamise etapile:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8fe06c71-91d1-44d0-b4a2-85d
d9a14669a?activity=1

Siseministeerium on varasemalt edastanud üksnes väljavõtteid ENist ilma SK
ja selgitusteta. Nüüd on võetud kõik see mitteametlik heas usus antud
tagasiside Siseministeeriumi poolt kokku ja pandud ametlikku
kooskõlastustabelisse EISi. Õigusloomeliselt absurdne olukord, kus
saadetakse kooskõlastusele eelnõu juba nii, et kooskõlastused on tabelis
märgitud ette. Seejuures on EN ja SK ilma Siseministeeriumi
keeletoimetuseta ja õigusosakonna kooskõlastuseta, sellekohase otsuse
kinnitas Siseministeeriumi juhtkond 16.06.2026.

Kuna Siseministeerium ei ole EISis I ja II astme kohtutele eelnõud
edastanud, peame vajalikuks see ise saata.

Lugupidamisega

Karl-Erik Ansmann
Nõunik
Kohtute talitus
Justiits- ja Digiministeerium
58877900  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn